POLITYKA PRYWATNOŚCI

1. ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH

Administratorem Państwa danych osobowych jest Akademia Akcji i Reakcji z siedzibą w Pile przy ul. Chodzieskiej 29, 64-920 Piła, NIP: 8942712124, adres e-mail: ms.akademiaair@gmail.com, numer telefonu: 691409400 (dalej “Administrator”).

2. CELE I PODSTAWY PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

Administrator przetwarza Państwa dane osobowe w następujących celach:

  1. Zawarcie i wykonanie umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) – przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której są Państwo stroną, lub do podjęcia działań na Państwa żądanie przed zawarciem umowy; dotyczy to przede wszystkim:

    • Realizacji zakupu karnetów na zajęcia Krav Maga
    • Umożliwienia uczestnictwa w zajęciach
    • Obsługi płatności
    • Obsługi reklamacji
  2. Wypełnienie obowiązków prawnych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, w szczególności:

    • Wystawiania i przechowywania faktur oraz dokumentów księgowych
    • Udzielania odpowiedzi na reklamacje w terminie i formie przewidzianej przepisami prawa
  3. Prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) – przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora, takich jak:

    • Marketing bezpośredni własnych produktów i usług
    • Zapewnienie bezpieczeństwa usług
    • Windykacja należności, prowadzenie postępowań sądowych
    • Prowadzenie statystyk i analiz
    • Zapobieganie oszustwom
  4. Zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) – w przypadku, gdy przetwarzanie odbywa się na podstawie Państwa dobrowolnej zgody, np. w celu:

    • Przesyłania informacji handlowych i marketingowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej
    • Wykorzystywania plików cookies na stronie internetowej
    • Publikacji wizerunku uczestników zajęć

3. KATEGORIE PRZETWARZANYCH DANYCH OSOBOWYCH

Administrator przetwarza następujące kategorie danych osobowych:

  1. Dane identyfikacyjne: imię, nazwisko, data urodzenia
  2. Dane kontaktowe: adres e-mail, numer telefonu, adres zamieszkania
  3. Dane dotyczące płatności: numer rachunku bankowego, dane karty płatniczej
  4. Dane dotyczące uczestnictwa w zajęciach: rodzaj karnetu, historia obecności, poziom zaawansowania
  5. Dane dotyczące korzystania ze strony internetowej: adres IP, pliki cookies, dane o aktywnościach na stronie

4. ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH

Państwa dane osobowe mogą być przekazywane następującym kategoriom odbiorców:

  1. Dostawcy usług dla Administratora, w szczególności:

    • Dostawcy usług IT i hostingowych
    • Dostawcy usług księgowych
    • Dostawcy usług płatniczych (w tym Paynow)
    • Dostawcy systemów do zarządzania zajęciami
    • Kancelarie prawne i firmy windykacyjne
  2. Organy państwowe, w szczególności:

    • Organy podatkowe
    • Organy ścigania
    • Sądy

5. OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH OSOBOWYCH

Administrator przechowuje Państwa dane osobowe przez okres niezbędny do realizacji celów, dla których zostały zebrane, a po tym czasie przez okres wymagany przepisami prawa lub do czasu przedawnienia roszczeń:

  1. Dane związane z wykonaniem umowy – przez okres obowiązywania umowy, a po jej zakończeniu do czasu przedawnienia roszczeń, tj. przez okres 6 lat, lub w przypadku roszczeń z tytułu rękojmi – 2 lata
  2. Dane zawarte w dokumentach księgowych – przez okres 5 lat od końca roku kalendarzowego, w którym powstał obowiązek podatkowy
  3. Dane przetwarzane na podstawie prawnie uzasadnionego interesu – do czasu wniesienia skutecznego sprzeciwu
  4. Dane przetwarzane na podstawie zgody – do czasu wycofania zgody

6. PRAWA PRZYSŁUGUJĄCE OSOBOM, KTÓRYCH DANE SĄ PRZETWARZANE

W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługują Państwu następujące prawa:

  1. Prawo dostępu do danych (art. 15 RODO) – prawo do uzyskania informacji o tym, czy Administrator przetwarza Państwa dane osobowe oraz do uzyskania dostępu do tych danych

  2. Prawo do sprostowania danych (art. 16 RODO) – prawo do żądania niezwłocznego sprostowania nieprawidłowych danych osobowych lub uzupełnienia niekompletnych danych

  3. Prawo do usunięcia danych (art. 17 RODO) – prawo do żądania usunięcia danych osobowych, gdy nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane, lub gdy przetwarzanie odbywa się niezgodnie z prawem

  4. Prawo do ograniczenia przetwarzania (art. 18 RODO) – prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych w określonych przypadkach

  5. Prawo do przenoszenia danych (art. 20 RODO) – prawo do otrzymania danych osobowych w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie oraz prawo do przesłania tych danych innemu administratorowi

  6. Prawo do sprzeciwu (art. 21 RODO) – prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych opartego na prawnie uzasadnionym interesie Administratora

  7. Prawo do wycofania zgody (art. 7 RODO) – w przypadku gdy przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody, mają Państwo prawo do jej wycofania w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem

  8. Prawo do wniesienia skargi – prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa

W celu skorzystania z powyższych praw prosimy o kontakt z Administratorem za pośrednictwem adresu e-mail: ms.akademiaair@gmail.com lub telefonicznie pod numerem: 691 409 400.

7. INFORMACJA O WYMOGU/DOBROWOLNOŚCI PODANIA DANYCH

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do zawarcia i wykonania umowy z Administratorem. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości zawarcia umowy i uczestnictwa w zajęciach.

W przypadku przetwarzania danych na podstawie zgody, podanie danych jest całkowicie dobrowolne.

8. INFORMACJA O ZAUTOMATYZOWANYM PODEJMOWANIU DECYZJI

Państwa dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

9. PRZEKAZYWANIE DANYCH DO PAŃSTW TRZECICH

Administrator nie przekazuje Państwa danych osobowych do państw trzecich (poza Europejski Obszar Gospodarczy) ani do organizacji międzynarodowych.

10. INFORMACJE O PLIKACH COOKIES

10.1 Czym są pliki cookies?

Cookies to małe pliki tekstowe zapisywane na urządzeniu końcowym użytkownika podczas korzystania ze strony internetowej. Pliki te zawierają informacje, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony.

10.2 Rodzaje plików cookies wykorzystywanych przez Administratora:

  1. Cookies niezbędne – pliki cookies konieczne do funkcjonowania strony internetowej, umożliwiające korzystanie z jej podstawowych funkcji, takich jak logowanie czy korzystanie z koszyka

  2. Cookies analityczne – pliki cookies służące do analizy ruchu na stronie internetowej, w celu zbierania statystyk dotyczących funkcjonowania serwisu i poprawy jego działania

  3. Cookies funkcjonalne – pliki cookies umożliwiające zapamiętanie wybranych przez użytkownika ustawień i personalizację interfejsu

  4. Cookies marketingowe – pliki cookies wykorzystywane do śledzenia aktywności użytkownika w Internecie i dostarczania mu spersonalizowanych treści reklamowych

10.3 Zarządzanie plikami cookies

W większości przeglądarek internetowych można: usuwać pliki cookies z twardego dysku, blokować wszystkie pliki cookies lub otrzymywać ostrzeżenie przed zapisaniem ich na dysku.

Instrukcje dotyczące zarządzania plikami cookies w poszczególnych przeglądarkach:

  • Google Chrome: Menu > Ustawienia > Pokaż ustawienia zaawansowane > Prywatność > Ustawienia treści > Pliki cookie
  • Mozilla Firefox: Menu > Opcje > Prywatność i bezpieczeństwo > Historia
  • Opera: Menu > Preferencje > Zaawansowane > Ciasteczka
  • Internet Explorer: Menu > Narzędzia > Opcje internetowe > Prywatność
  • Safari: Menu > Preferencje > Prywatność

10.4 Konsekwencje wyłączenia plików cookies

Wyłączenie obsługi plików cookies może spowodować utrudnienia w korzystaniu z niektórych usług w ramach strony internetowej, w szczególności wymagających logowania.

11. ZMIANY POLITYKI PRYWATNOŚCI

Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszej Polityki Prywatności. Zmiany będą publikowane na stronie internetowej.

12. KONTAKT

W przypadku pytań lub wątpliwości dotyczących przetwarzania danych osobowych, prosimy o kontakt:

  • E-mail: ms.akademiaair@gmail.com
  • Telefon: 691 409 400
  • Adres: Akademia Akcji i Reakcji, ul. Chodzieska 29, 64-920 Piła

Data ostatniej aktualizacji: 01.04.2025 r.

Scroll to Top