Regulaminem świadczenia usług.

REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

§ 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

Niniejszy Regulamin określa zasady świadczenia usług drogą elektroniczną przez Akademię Akcji i Reakcji.

Dane firmy:

  • Nazwa: Akademia Akcji i Reakcji
  • NIP: 8942712124
  • Adres: ul. Chodzieska 29, 64-920 Piła
  • Kontakt: tel. 691 409 400, e-mail: ms.akademiaair@gmail.com

Definicje:

  • Serwis – strona internetowa prowadzona przez Akademię Akcji i Reakcji, dostępna pod adresem domeny głównej.
  • Usługodawca – Akademia Akcji i Reakcji.
  • Usługobiorca – osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej korzystająca z usług elektronicznych dostępnych w Serwisie.
  • Klient – Usługobiorca, który zawarł lub zamierza zawrzeć umowę kupna z Usługodawcą.
  • Konsument – osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  • Karnet – dokument uprawniający do korzystania z zajęć Krav Maga w określonym czasie.

Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Autopay S.A.

§ 2. RODZAJE I ZAKRES ŚWIADCZONYCH USŁUG ELEKTRONICZNYCH

Usługodawca świadczy za pośrednictwem Serwisu następujące usługi elektroniczne:

  1. Umożliwienie zapoznania się z ofertą Usługodawcy
  2. Możliwość zakupu karnetów na zajęcia Krav Maga online
  3. Możliwość kontaktu z Usługodawcą poprzez formularz kontaktowy

Świadczenie usług elektronicznych odbywa się na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.

§ 3. WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG ELEKTRONICZNYCH

Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca:

  • Komputer, laptop, tablet, smartfon lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu
  • Dostęp do poczty elektronicznej
  • Przeglądarka internetowa: Mozilla Firefox w wersji 17.0 i wyższej, Internet Explorer w wersji 10.0 i wyższej, Opera w wersji 12.0 i wyższej, Google Chrome w wersji 23.0 i wyższej, Safari w wersji 5.0 i wyższej
  • Włączona w przeglądarce internetowej możliwość zapisu plików Cookies oraz obsługa Javascript

Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania z Serwisu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami, z poszanowaniem dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.

Usługobiorca zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.

Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.

§ 4. WARUNKI ZAWIERANIA UMÓW SPRZEDAŻY

Ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje o Karnetach podane w Serwisie, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.

Ceny Karnetów zamieszczone na stronie Serwisu:

  • Są cenami brutto (zawierają podatek VAT)
  • Są wyrażone w złotych polskich
  • Nie zawierają kosztów dostawy (Karnety są dostarczane drogą elektroniczną bez dodatkowych opłat)

Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest wcześniejsze złożenie przez Klienta zamówienia:

  • Przez formularz zamówienia dostępny w Serwisie
  • Za pomocą poczty elektronicznej na adres podany w Serwisie
  • Telefonicznie na numer podany w Serwisie

Po złożeniu zamówienia Usługodawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje zamówienie do realizacji.

Potwierdzenie otrzymania zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie Klientowi wiadomości e-mail.

§ 5. METODY PŁATNOŚCI

Usługodawca udostępnia następujące metody płatności:

  1. Płatność przelewem na konto bankowe Usługodawcy (nr konta: 35109017110000000148472207)
  2. Płatności elektroniczne realizowane za pośrednictwem Autopay S.A.
  3. Płatność za pomocą systemu BLIK
  4. Płatność kartami płatniczymi:
    • Visa
    • Visa Electron
    • Mastercard
    • MasterCard Electronic
    • Maestro
  5. Płatność subskrypcyjna (cykliczna) dla karnetów odnawialnych

W przypadku płatności przelewem, wpłaty należy dokonać na konto bankowe o numerze podanym w wiadomości e-mail potwierdzającej złożenie zamówienia. W tytule przelewu należy podać numer zamówienia lub imię i nazwisko, miesiąc i rok oraz “opłata za trening”.

Klient zobowiązany jest do dokonania płatności w terminie 3 dni roboczych od dnia zawarcia umowy sprzedaży. W przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.

Czas realizacji zamówienia rozpoczyna się od momentu zaksięgowania płatności na koncie Usługodawcy.

W przypadku płatności subskrypcyjnych (cyklicznych) dla karnetów odnawialnych, Klient wyraża zgodę na automatyczne pobieranie opłaty z jego karty płatniczej lub konta w ustalonych okresach rozliczeniowych. Klient ma prawo w każdej chwili zrezygnować z płatności cyklicznych poprzez złożenie oświadczenia w formie pisemnej lub elektronicznej na adres e-mail Usługodawcy.

§ 6. WYKONANIE UMOWY SPRZEDAŻY

Dostawa Karnetu do Klienta odbywa się drogą elektroniczną na podany przy składaniu zamówienia adres e-mail.

Termin dostawy Karnetu do Klienta wynosi do 24 godzin od momentu zaksięgowania płatności na koncie Usługodawcy.

Klient otrzymuje karnet w formie kodu QR lub numeru, który należy okazać przed wejściem na zajęcia.

Karnet upoważnia do uczestnictwa w zajęciach Krav Maga w terminie jego ważności zgodnie z aktualnym harmonogramem zajęć.

§ 7. REKLAMACJE

Podstawa i zakres odpowiedzialności Usługodawcy względem Klienta będącego Konsumentem z tytułu niezgodności świadczenia z umową są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

Reklamacje związane ze świadczeniem usług elektronicznych oraz pytania dotyczące funkcjonowania Serwisu należy składać:

  1. Za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: ms.akademiaair@gmail.com
  2. Telefonicznie pod numerem: 691 409 400
  3. Pisemnie na adres: Akademia Akcji i Reakcji, ul. Chodzieska 29, 64-920 Piła

Reklamacja powinna zawierać:

  1. Dane identyfikacyjne Klienta (imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu)
  2. Informację o przedmiocie reklamacji (rodzaj karnetu, data zakupu)
  3. Opis wady, niezgodności lub innych okoliczności uzasadniających reklamację
  4. Żądanie Klienta (naprawa, wymiana, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy)
  5. Preferowany sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji

Zaleca się podanie w opisie reklamacji jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.

Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia.

Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres e-mail lub w inny podany przez Klienta sposób.

W przypadku reklamacji dotyczącej wady fizycznej usługi, Usługodawca może zaproponować jedno z następujących rozwiązań:

  1. Naprawę usługi
  2. Wymianę usługi na wolną od wad
  3. Obniżenie ceny usługi
  4. Zwrot kosztów usługi (odstąpienie od umowy)

Usługodawca ponosi koszty rozpatrzenia reklamacji oraz koszty dostarczenia reklamowanego produktu przez Konsumenta, w przypadku uznania reklamacji za zasadną.

W sytuacji gdy reklamacja nie zostanie uznana, Usługodawca poinformuje Klienta o powodach odmowy uznania reklamacji oraz możliwościach dochodzenia roszczeń na drodze postępowania sądowego lub pozasądowego.

§ 8. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Klient będący Konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35 Ustawy o prawach konsumenta.

Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:

  1. Dla umowy o świadczenie usług – od dnia zawarcia umowy
  2. Dla umowy sprzedaży karnetu – od dnia, w którym Konsument wszedł w posiadanie karnetu (otrzymał go drogą elektroniczną)

Konsument może odstąpić od umowy, składając Usługodawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Ustawy o prawach konsumenta, dostępnym również na stronie internetowej Usługodawcy.

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone:

  1. Pisemnie na adres: Akademia Akcji i Reakcji, ul. Chodzieska 29, 64-920 Piła
  2. Drogą elektroniczną na adres e-mail: ms.akademiaair@gmail.com
  3. Poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie Serwisu

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Usługodawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwraca Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (jeśli występują).

Usługodawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

Jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Usługodawcę, Usługodawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:

  1. O świadczenie usług, jeżeli Usługodawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Usługodawcę utraci prawo odstąpienia od umowy
  2. W której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb
  3. W której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  4. O dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Usługodawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowę uważa się za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.

Usługodawca informuje, że w przypadku karnetu, który został częściowo wykorzystany przez Konsumenta przed odstąpieniem od umowy, Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości świadczenia wynikające z korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.

Wzór formularza odstąpienia od umowy stanowi załącznik do niniejszego Regulaminu oraz jest dostępny do pobrania na stronie Serwisu.

§ 9. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Umowy zawierane za pośrednictwem Serwisu zawierane są w języku polskim, zgodnie z prawem polskim.

Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn, w szczególności: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności, zmiany zakresu lub formy świadczonych usług.

Zmiany Regulaminu nie mają wpływu na prawa i obowiązki stron umowy sprzedaży powstałe przed dokonaniem zmiany.

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz ustawy o prawach konsumenta.

Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 01.04.2025 r.

Scroll to Top